tisdag 10 maj 2016

OMX30 - inför onsdag

OMX30 fortsätter att röra sig i ett överlappande mönster med a-b-c även i de väldigt små trenderna (micro, nano etc.) - vilket gör det svårare att tajma in i det korta. Det blev ingen 5 vågors sekvens från 1423 utan snarare ytterligare en a-b-c rörelse. Därmed utgår jag från den som en micro a vid 1301 och söker en micro b, innan fortsatta nedgångar. Micro b kan vara inne vid 1342, likväl dom den kan dra en sekvens högre mot fib50 och fib61,8

Lycka till,


2 kommentarer:

  1. Hej och tack för kunniga analyser. Filmerna är helgmorgnarnas höjdpunkter! Tror du guldet är på väg upp igen efter rekylen ner som du önskade. Har väl nått fib61,8 nu? Mvh Håkan

    SvaraRadera
  2. Hej Håkan - tack för feedback - inget 90/10 läge i Guld för mig, väljer att avvakta lite till, kan vara för försiktig, men vill gärna att stoch s går ned mot/under 20 på dygn - om och när den är där så kikar jag in vågorna mer noga - stämmer vågorna då med stoch s, så går jag in - om de inte stämmer så avvaktar jag fortsatt. Med andra ord - bättre R/R läge sökes fortsatt, men som vanligt risk att förlora en god uppgång om den sticker igen, innan "normal rekyl". /roasan

    SvaraRadera