lördag 19 augusti 2017

OMX30 inför veckan

4 kommentarer:

  1. Tack för fin genomgång! Tror på alternativräkningen, men börjar vackla lite..

    SvaraRadera
  2. Tack för ännu en fin analys. Själv ligger jag tung i DAX med snitt
    12187 och hoppas på uppstuds i Morgon. I förlängningen önskar
    jag att DAX & OMX gör en markant högre botten nästa vända US går ned då det inte känns som det är klart over there! Mvh Curre

    SvaraRadera
  3. Nu tycker jag att jag har haft tålamod i många handelsdagar och det är otäckt nära att svänga över till Bear men med erfarenhet av
    tidigare sättningar så är det när man börjar tappa modet det
    vänder :-) Har SL under tidigare botten 11935 och hoppas att
    dagens lägsta ca. 12020 är den högre botten jag väntat på.
    Vet dock inte vad som skall få marknaden på bättre humör, högre dollarkurser ?
    Mvh / Curre

    SvaraRadera
  4. Dax stängde idag ett gap på strax över 12 000, återstår att se om vi är nöjda nu och kan lyfta:)((

    SvaraRadera