onsdag 9 september 2015

S&P500 - inför torsdag


2 kommentarer:

  1. Hej Roasan,

    Helt OT till bilden men jag har räknat in en vändning i Brenten idag. Vi nådde FIB38.2 för rörelsen 42.20 till 54.29 på 46.82. Efter det har jag räknat impulsivt uppåt. Orkar du uppdatera ikväll med en bild över Brenten då det känns som idag kan vara en "stor" dag för den (iom pot. vändning)? Det vore oerhört uppskattat av mig och säkert många andra!

    Hälsningar,
    Daniel W

    SvaraRadera
  2. Hej Daniel - Brent har en lägre botten nu ned i höjd med/strax under fib 61,8 - så långt allt väl - från den botten, 46,76 i mitt chart har jag än så länge 3 vågor upp - håller 46,76 och den gör 5 vågor upp i det korta, så är sannolikheten hög att 46,76 kan vara en botten för uppgångar mot 60 i en första fas. Bryts den eller den inte impulserar upp, får vi söka en högre botten lite längre ned. /roasan

    SvaraRadera